سوسا وب تولز - ابزار رایگان وبلاگ
>
سفارش تبلیغ
صبا ویژن


Love ss501&Lee min hoo

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

تیزر


یه نفر گفت:ااااااااخ!!!

سریع عین الاغ از پنجره اویزون شدم و دیدم یه پسره سرشو گرفته و ماشین منم تو دستشه!

خیلی هوش نمی خواد تا بفهمی چه اتفاقی افتاده!سریع خواستم جیم شم که بالا رو نگاه کرد و منم شدم هین مجسمه!....نه به خاطر خجالت!..به خاطر چیزی که میدیدم!

با تته پته گفتم:تو!..تو!...تو!

اونم گفت:تو!

بعد یهو دوتایی باهم حرف زدیم.من:پارک جونگ مینی!

جونگ مین:ماشینو انداختی!

اول به خاطر اینکه با هم حرف زدیم نفهمیدم چی گفت ولی بعد که فهمیدم با چشمای گرد شده زل زدم بهش.اونم همینطور!

یه چند دیقه ای همینطوری به هم زل زده بودیم که یهو...


منم میخوام شمارو سکته بدم اصن من چیم از پری کمتره؟...بقیش معلوم نیست کی بزارم...هاهاهابلبلبلو


♥ یکشنبه 94/6/29 4:20 عصر بـ ه قـلمـ Melina ♥ نظر



طراح : صـ♥ـدفــ